e-Sekretariat


W dobie dzisiejszego globalnego rozwoju i postępu technologii przekaz informacji stał się szybki i skuteczny. Wyznajemy nowe standardy oraz cenimy wygodę i czas naszych klientów dlatego stworzyliśmy e-Sekretariat, gdzie zapewniamy narzędzia z dostępem do informacji 24/7. Stawiamy na zdalną obsługę za pomocą nowoczesnych rozwiązań, odpowiadamy na zapytania telefonicznie i mailowo, sprawnie wyceniamy tłumaczenia, a nowe zgłoszenia na kursy i egzaminy przyjmujemy dzięki intuicyjnym dla kandydatów formularzom. W przypadku poziomowania językowego oszczędzamy słuchaczom dojazd i stres, precyzyjnie określając poziom CEFR (Common European Framework of Reference) za pomocą efektywnych testów kwalifikujących Pearson w formie interaktywnej.

Od wielu lat, w kompleksowym zarządzaniu szkołą językową wspiera nas również platforma Lang Lion. To w niej sterujemy wszystkimi procesami zachodzącymi w naszych placówkach. Oprócz wygodnego kontaktu na linii biuro-klient-lektor tworzymy e-umowy, generujemy zajęcia i grafik kursów, przeprowadzamy zajęcia online za pomocą integracji z ZOOM, konstruujemy wygodny dla klienta harmonogram płatności i oferujemy możliwość wpłat prosto z systemu za pomocą payU. Wszystko bez wychodzenia z domu z całodobowym dostępem po zalogowaniu się do swojego profilu.

Za pomocą aplikacji mobilnej nasi kursanci mogą na bieżąco monitorować zrealizowany materiał oraz swoje oceny. Z telefonem pod ręką słuchacze mają stałą kontrolę nad grafikiem, w tym sprawdzanie daty ich zakończenia, odwołanych lekcji czy zastępstw i co istotne przegląd materiałów dydaktycznych od swojego lektora, dołączonych do danego tematu.